یا علی

حیدرا یک جلوه محتاج توأم
دار برپا کن که حلاج توأم


جلوه ای کن تا که موسایی کنم
یا به رقص آیم مسیحایی کنم


یک دو گام از خویشتن بیرون زنم
گام دیگر بر سر گردون زنم


گام بردارم، ولی با یاد تو ....   مرحوم آقاسی

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
مسعود قدیری چهارشنبه 11 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:28 ق.ظ http://photocity.ir

علی یارت برادر....

محمدی چهارشنبه 11 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:35 ب.ظ

درود و سپاس.....
بخشی از نیایش های شبانه شاه مردان علی:
ای روشـنایی

ای بسـیار پـاک

ای ابـتـدای هـر آغاز

و ای سـرانجـام هـر پـایـان



خــــداونــدا ... بیـامـرز آن گـناهـانـم که پـرده پاکـدامنی ها درَد

خــــداونــدا ... بیـامرز آن گـناهانـم که عـذاب وکـیـفر فـرود آرد

خــــداونــدا ... بیـامرز آن گـناهانـم که نـعمـتها را دگـرگـون سـازد

خــــداونــدا ... بیـامرز آن گـناهانـم که بـلا فـرو بـارد

خــــداونــدا ... بیـامرز آن گـناهانـم که امید را قطع میکند

ارش ف چهارشنبه 11 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:05 ب.ظ

من کان مقبول الحق لا یقبله غیر.

یگانه یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:44 ق.ظ

علی :
امشب به عشق مرتضی همواره مستی می کنم
مانند زهرای بتول ملا پرستی می کنم
از عشق حیدر دم زنم
تا که خدا یارم شود
تا نام حیدر می برم زهرا خریدارم شود
علی یا علی
آی مردم یک دل پر از عشق علی بخشیده بر من داورم
کرده اراده از ازل
من خان زاد حیدرم
علی حیدر مدد.
لافتی الا علی میخانه را در می زنم
تا اینکه در را وا کند تا صبح پر پر می زنم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد